loader image

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
27 آبان 1402

چرا داکت اسپلیت لوکس ایر LUXAIR؟

شرکت زِراس تهویه ایرانیان در سال 90 کار خود را با واردات سیستم های تهویه مطبوع برند ریم و گودمن آمریکایی شروع کرد. در سال 97 که واردات سیستم های تهویه مطبوع برای کمک به رونق و افزایش تولید, در کشور ممنوع اعلام شد, این برند با توجه به دانش خود و تجربیاتی ک در این سالها به دست آورده بود, برند لوکس ایر LUXAIR را طراحی و تولید کرد.

داکت اسپلیت لوکس ایر

داکت اسپلیت های تولید شده توسط تیم مهندسی زراس تهویه تا حدودی مهندسی معکوس برند های گودمن و ریم آمریکایی می باشد. کسانی که از این برند های آمریکایی استفاده کرده اند, می دانند که این دو برند معروف آمریکا به دلیل 60 هرتز بودن و طراحی که دارد مصرف برق بسیار بالایی داشتند و برای آنهایی که دوست دار محیط زیست هستند یا حتی مصرف برق زیاد در هزینه های آنها تاثیر می گذارد مناسب نبود.

شرکت زراس تهویه ایرانیان توانست با طراحی منحصر به فرد خود مصرف برق دستگاه تولیدی خود یعنی برند لوکس ایر را پایین آورد و این ادعا را دارد که کم مصرف ترین دستگاه موجود در بازار است. به گفته مهندسین این شرکت با توجه به باور غلط عوام برای پایین آوردن مصرف این برند داکت اسپلیت, هیچ گونه دست کاری در سیستم های برقی دستگاه نشده است و کم مصرف بودن آن در جایی دیگری طراحی و ارائه شده است که به دلیل داشتن رقبای این صنف, قادر به بازگویی آن نیستند اما می توانید اطمینان حاصل کنید که این برند برترین برند تولید شده ایرانی و کم مصرف ترین این نوع سیستم است.

انواع کندانسور لوکس ایر

در برند لوکس ایر دو نوع کندانسور طراحی و تولید شده است که هر گونه نیاز مشتری را برآورده می کند. کندانسور یا همان یونیت خارجی بالا زن و کندانسور بغل زن. این نام ها در کندانسور ها به فن خنک کننده دستگاه مربوط می شود. در مدل های بغل زن فن دستگاه مانند کندانسور های اسپلیت های دیواری می باشد و فن در کنار دستگاه تعبیه شده است.

داکت اسپلیت 30000BTU/h (2/5تن تبرید) لوکس ایر H

کندانسور های بالازن که یعنی فن خنک کننده آنها در بالای دستگاه می باشد, در این برند بیشترین خواهان را دارند, زیرا از لحاظ قیمتی با مدل بغل زن آن فرق زیادی ندارد ولی می توان گفت در مسیرهای لوله کشی زیاد راندمان بالاتری دارد و بهتر عمل می کند.

در اکثر موارد از کندانسور های فن بغل زن در تراس یا بالکن که فضا کم است و یا لوله مسی از قبل برای تراس کار شده است و یا در پروژه های بازسازی که امکان لوله کشی تا پشت بام وجود ندارد و یا حتی در پشت بام که تعداد دستگاه ها زیاد می شود, مورد استفاده قرار می گیرد.

کندانسور ها با فن بالازن نیز در پشت بام ها و یا حتی در پروژه هایی که قرار است روف گاردن کار شود در بام دوم (خر پشته) استفاده می شود, زیرا همانطور که گفته شد این مدل کندانسور تا حدودی با طول لوله کشی بیشتر, دچار افت راندمان نمی شود.

کمپرسورهای این دستگاه از برند اسکرال کوپلند درجه یک تایلندی استفاده کرده است که بهترین کپرسور موجود در بازار می باشد.

داکت اسپلیت 30000BTU/h (2/5تن تبرید) لوکس ایر H

انواع هواساز یا یونیت داخلی

این شرکت با توجه به تجربه ای که داشت حتی توانست یونیت داخلی را نیز در دو مدل مختلف طراحی و تولید کند و با استفاده از متریال مرغوب و وارداتی یونیت های داخلی با فشار استاتیکی بالا و یونیت های داخلی با فشار استاتیکی متوسط را تولید و روانه بازار کرد.

در مدل فشار استاتیکی بالا سری H این برند از یک عدد بلوئر تک شفت با فشار بالا کار شده است که طول کانال کشی زیاد را نیز پاسخگو می باشد.

در مدل سری M فشار استاتیکی متوسط نیز دو عدد بلوئر یا همان بلوئر دو شفت استفاده شده است که راندمان خوبی را به مصرف کننده هدیه می دهد.

این شرکت با توجه به پیشینه و تجربه ای که دارد محصولات خود را 2 سال گارانتی کرده است.

برای خرید محصولات این برند لینک زیر را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹0 در زمینه فروش و خدمات سیستم های سرمایشی و گرمایشی شروع نموده است . این مجموعه کالا های خود را بدون واسطه و از طریق شرکت های اصلی سازنده به صورت مستقیم تامین می کند و همچنین ضمانت اصالت و سلامت کالا را به تمام مشتریان ارائه می دهد. این که شما عزیزان را برای خریدی بهتر به درستی راهنمایی میکنیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت دما مارکت می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • خلاصه توضیحات
  • توضیحات
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
هیچ محصولی در سبد نیست