loader image

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
23 آبان 1402

تصفیه هوای برند بلوایر BLUEAIR

همان طور که می دانید شاخص آلودگی هوا در ایران در فصول سرد, هر سال بیشتر می شود و این امر می تواند بر روی سلامتی تمام انسان های ساکن در ایران چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت اثر نامطلوبی بگذارد. شرکت بلوایر در کشور سوئد پیشتاز در تولید سیستم های تصفیه هوا می باشد در این مقاله به مشخصات تصفیه هوای برند بلوایر BLUEAIR می پردازیم.

تصفیه هوای برند بلوایر BLUEAIR

ما در طول روز بیش از 80 درصد وقت خود را در محیط بسته می گذاریم, همانطور که می دانیم هوای محیط های بسته 10 ها برابر آلوده تر از هوای محیط بیرون است. حال آنکه در شهر های صنعتی و حتی شهرهای غیر صنعتی آلودگی بیرونی هوا نیز کاملا ناسالم است.

شرکت سوئدی بلوایر با توجه به نیاز روز جوامع و در خطر بودن جان میلیون ها انسان به دلیل آلودگی بالا هوا و خطرات جانی و سلامتی برای ما انسان ها با تولید دستگاه های تصفیه هوا توانست کمک قابل تاملی به جوامع بشری, برای استنشاق هوای پاک تر و در نتیجه بالا بردن طول عمر انسان ها کند.

مجوز های این برند

از مشخصات اصلی تصفیه هوای برند بلوایر این است که توانسته است با رعایت استاندارد های لازم مجوز های زیادی از برترین سازمان های جهانی دریافت کند و کیفیت برند خود را بالا ببرد. یکی از برترین این مجوز ها مجوز شاخص CADR می باشد که مخفف کلمه ی (clean air delivery rate) می باشد.

این شاخص در کشور آمریکا توسط انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی مختص سیستم های تصفیه هوا شناخته و اندازه گیری می شود. این شاخص با اندازه گیری تولید هوای تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه در برابر گرده گل, گرد و غبار و دود سیگار عمل میکند که برند بلوایر بالاترین امتیاز از این شاخص را دریافت کرده است. این شاخص به مشتریان کمک می‌کند میزان اثربخشی دستگاه تصفیه هوا را مورد ارزیابی قرار دهند.

تاییدیه سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا Environmental Protection Agency ; که به اختصار EPA گفته میشود از دیگر مجوز های این برند برای دستگاه های تصفیه هوای خود می باشد.

مجوز انجمن ریه آمریکا نیز یکی دیگر از سازمان هایی است که مهر تایید بر کیفیت این دستگاه زده است این انجمن با نام ALA شناخته می شود. استانداردهای CE اروپا و FDA آمریکا نیز از دیگر نشانهای تایید شده این برند می باشد.

تصفیه هوای برند بلوایر BLUEAIR

فیلتر

یکی از فن آوری های مورد استفاده برند بلوایر استفاده از تکنولوژی HEPASILENT می باشد که توسط خود شرکت ابداع شده است. این فناوری ترکیبی از فیلتر مکانیکی و الکترواستاتیکی می باشد که در آن ذرات توسط فن فوق کم صدا به داخل دستگاه کشیده می شود و با عبور از محفظه ی یونی باردار می شوند و در این زمان با توجه به چیدمان ورق های نازک فیلتر هپا ذرات تا 99.9 درصد فیلتر شده و باعث جذب بالای آلودگی ها می شود.

این فیلتر توانایی جذب ذرات پایین تر از 2.5 میکرون گرد و غبار, گرده گل, کپک, قارچ, ویروس و باکتری را دارد. همچنین شوره حیوانات, کنه و غیره را پوشش می دهد.

فیلتر SMOKE STOP از فیلتر ذرات و ورق کربن فعال تشکیل شده است و توانایی حذف آلاینده های گازی و بوی سیگار و آلاینده هایی مانند سوخت خودرو و غیره را دارد. VOCS به معنای ترکیبات آلی فرار است. این ترکیبات شامل مواد شیمیایی است که از رنگ، مبلمان، مواد شوینده، خوشبوکننده های هوا و سایر محصولات ، به داخل هوا پخش می شود که فیلتر SMOKE STOP توانایی جذب و تصفیه این مواد را دارد.

فیلتر CARBON ACTIVE در این برند به صورت انتخابی قابل نصب است که با جذب آلاینده های شیمیایی و گاز ها و حتی بوهای غذا و بوی نامطبوع لوله ها در زمان وزش باد کیفیت هوای محیط را افزایش می دهد.

تنوع مدل

برند BLUEAIR با تولیدات متنوع خود توانسته نیاز به این دستگاه را با هر بودجه ای را پوشش دهد. در سری CLASSIC و SENSE+ این دستگاه ها قیمت ها مناسب تر است و برای هر متراژی از محیط قابل استفاده است اما باید بدانید قیمت مناسب این دستگاه از کیفیت دستگاه کم نکرده است بلکه فقط متراژ قابل پوشش دستگاه با مدلهای گرانتر آن متفاوت است.

در مدل HEALTH PROTECT کیفیت کمی بیشتر است مشخصاتی مانند تعداد فیلترها و صفحه نمایش LCD , تنظیمات حالت خواب و قفل کودک و پوشش متراژی بالاتر باعث شده است مبلغ این نوع از دستگاه بالاتر باشد.

این برند در کنار تولید محصولات خود, اپلیکیشن گوشی نیز طراحی کرده است که تعدادی از مدلهای این دستگاه امکان وصل شدن به این برنامه را نیز دارند. اما به دلیل تحریم ایران, بدون فیلتر شکن در ایران قابل اجرا نیست که آن هم باز مشکل ساز است, زیرا خود دستگاه نمی تواند به فیلتر شکن وصل شود. در نتیجه شرکت وارد کننده اکیدا توصیه کرده است به هیچ وجه از این برنامه استفاده نشود و هر گونه استفاده از این برنامه و قفل شدن دستگاه برعهده خود خریدار می باشد.

نتیجه گیری

هوای ناسالم در تمام کشورهای صنعتی وجود دارد و ایران نیز از این موضوع جدا نیست. هر ساله با سرد شدن هوا شهرهایی مانند تهران, اصفهان, شیراز و شهرهای دیگر که جمعیت بیشتری دارد و رفت و آمد خودروها زیاد است و دارای کارخانه های صنعتی می باشند, شاخص آلودگی هوا به شدت ناسالم و در بسیاری از موارد در حد خطرناک نیز می رسد.

توصیه ما به شما این است که اگر به سلامتی خود و خانواده خود اهمیت می دهید و یا خود یا اعضای خانواده شما دارای بیماری های پیش زمینه ای مانند آسم, بیماری های ریوی, بیماری های قلبی و یا بیماری سرطان هستند, حتما از دستگاه های تصفیه هوا برای افزایش سلامتی و طول عمر خود و خانواده تان استفاده کنید. برای خرید دستگاه تصفیه هوای برند بلوایر BLUEAIR اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹0 در زمینه فروش و خدمات سیستم های سرمایشی و گرمایشی شروع نموده است . این مجموعه کالا های خود را بدون واسطه و از طریق شرکت های اصلی سازنده به صورت مستقیم تامین می کند و همچنین ضمانت اصالت و سلامت کالا را به تمام مشتریان ارائه می دهد. این که شما عزیزان را برای خریدی بهتر به درستی راهنمایی میکنیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت دما مارکت می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • خلاصه توضیحات
  • توضیحات
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
هیچ محصولی در سبد نیست