loader image

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
20 آبان 1402

تازه ترین اخبار تهویه مطبوع ال جی

در ژانویه 2023 در دهمین نمایشگاه بین المللی سازندگان NAHB لاس وگاس آمریکا, مدیر کل و معاون ارشد شرکت الجی الکترونیکس در ایالت متحده , از سری جدید هیت پمپ ها و تکنولوژی جدید اینورتر سیستم های تهویه مطبوع آمریکا رونمایی کرد. او همچنین به استفاده از کنترل های بصری روی دستگاه ها اشاره کرد.

انواع محصولات تهویه مطبوع ال جی

ال جی با ارائه گسترده انواع سیستمهای تهویه مطبوع همچنان پیشرو در ارائه برترین سیستم های تهویه مطبوع جهانی است . این برند از انواع سیستم های کانالی و اسپلیت های تک یونیت و اسپلیت های مرکزی چند یونیت, از انواع سیستم های هیت پمپ و کوئل دار و حتی اسپلیت های متنوع, کیفیت و راحتی و عملکرد عالی را به صاحبان منازل ارائه داده است.

آرت کول ART COOL

اسپلیت های دیواری جدید ART COOL با بهره گیری از صفحه آیینه ایی, سبک جدید و منحصر به فردی را به سازندگان و معماران ساختمان ارائه داده است تا نیاز های امروزی مصرف کننده را برآورده کند. این سبک از اسپلیت های آیینه ای که به صورت دکوراتیو تولید و روانه بازار شده است, بسیار شیک و مدرن با صفحه نمایش داخلی می باشد که برای هر سبک از خانه ای قابل استفاده است. این محصول دارای فن آوری عملکرد بی صدا و اینورت جدید کم مصرف می باشد.

اسپلیت دیواری تهویه مطبوع ال جی آرت کول

آبگرم کن پمپ حرارتی ال جی

یکی از محصولاتی که در این نمایشگاه رو نمایی شد, فناوری اینورتر آب گرم کن های ال جی می باشد. با توجه به نیاز امروزی آمریکا به برق سازی واحد های مسکونی, شرکت ال جی آب گرم کن مجهز به پمپ حرارتی اینورتر را تولید و روانه بازار کرد. این محصول جایگزین آب گرم کن های گازی و یا مقاومت الکتریکی می باشد. این دستگاه آب را با راندمان 3.75 EER به طور یکنواخت گرم می کند که به گفته این شرکت تا 70 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند. این محصول دارای گواهی نامه ENERGY STAR می باشد.

فناوری LG THINQ APP

ال جی یکی از شرکت های مبتکر پیشرو در هوشمند سازی خانه ها, با ارائه تکنولوژی THINQ APP خود به طراحان و سازندگان زیادی برای هوشمند سازی یکپارچه محیط های مد نظر خود کمک کرد. این تکنولوژی, قابلیت اتصال به تمام سیستم های تولیدی شرکت الجی الکترونیکس مانند تلویزیون هوشمند, سیستمهای تهویه مطبوع, لوازم آشپزخانه و سیستمهای صوتی را دارد. امکان کنترل از راه دور برای تنظیم و یا روشن خاموش کردن دستگاه یا حتی در موارد پیشرفته تر امکان عیب یابی از راه دور تکنسین ها را دارد.

محصول LG Heat Pump Multi F MAX

این سیستم یه سیستم گرمایشی بر مبنای هیت پمپ است که دارای یک یونیت خارجی و قابلیت اتصال به چندین یونیت داخلی را دارد. این سیستم قابلیت کار در دمای -13 درجه را دارد که میتواند با توان 100 درصدی خود کار کند و یک دمای یکنواخت و گرمی را به محیط انتقال دهد. این دستگاه مناسب مناطق سردسیری می باشد.

این دستگاه برای واحدهای اداری و تجاری سبک ساخته شده است که به فضاهای مختلف کمک میکند که کنترل دمایی جداگانه در محیط خود داشته باشند. همچنین این دستگاه با سیستم هوشمند خود اجازه بالارفتن بیش از جد دما را به فضا نمی دهد و در دمای تعیین شده, دمای یکنواختی را به مصرف کننده هدیه می دهد.

هواسازهای ایستاده ال جی

برای خانه های قدیمی که قصد بازسازی یا خرابی زیادی ندارند یکی از سیستم های تهویه مطبوع ال جی , هواساز های ایستاده این برند است که مصرف کنندگان می توانند با استفاده از آن از تکنولوژی اینورتر منحصر به فرد ال جی بهره مند شوند.کمصدا بودن, قابلیت اتصال به اکوسیستم هوشمند و دارا بودن برد اینورتر از ویژگی های این محصول می باشد.

می توانید برای خواندن کامل این مقاله با زبان اصلی به این صفحه مراجعه کنید:

news of LG

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹0 در زمینه فروش و خدمات سیستم های سرمایشی و گرمایشی شروع نموده است . این مجموعه کالا های خود را بدون واسطه و از طریق شرکت های اصلی سازنده به صورت مستقیم تامین می کند و همچنین ضمانت اصالت و سلامت کالا را به تمام مشتریان ارائه می دهد. این که شما عزیزان را برای خریدی بهتر به درستی راهنمایی میکنیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت دما مارکت می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • خلاصه توضیحات
  • توضیحات
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
هیچ محصولی در سبد نیست